Home » Veelgestelde vragen
FAQ - Wij helpen u graag verder

Wij willen het u zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarom vindt u hieronder de meest gestelde vragen met de snelste weg naar een oplossing.

Kies hieronder welke situatie voor u geldt:

Voor huurders (bewoners)

Onderhoud & gebruik
Ik heb een vraag over het onderhoud van mijn keuken.
Kan ik als huurder zelf extra onderdelen voor mijn keuken bestellen of moet dit via de verhuurder?
Dat hangt af van de afspraken met de verhuurder. In veel gevallen kunt u zelf bij ons terecht. Neem contact met onze afdeling after sales op. Stuur uw vraag op met behulp van het: serviceformulier

Wij adviseren u dit altijd vooraf even af te stemmen met uw woningcorporatie of verhuurder.
Apparatuur & service
Mijn apparaat is defect. Wat moet ik doen?
Wanneer het resetten van uw apparaat niet heeft geholpen en de tips die wij bij Eerste hulp voor uw keuken ook niet het wenselijke resultaat bieden, neem dan contact op met de serviceafdeling van het betreffende apparatenmerk. Dit is vaak de snelste manier om een defect te verhelpen. Maak een afspraak via https://www.gennu.nl/service-afspraak-keukenapparatuur/

Let op: stem dit eerst af met de beheerder van uw huurwoning voordat u de klacht indient bij de leverancier.
Ik heb een vraag over service of over mijn bestelling. Waar kan ik terecht?
Voor vragen over service en bestellingen kunt u direct contact opnemen met de serviceafdeling van Gennu via service@gennu.nl. Zij kunnen u het beste helpen met uw verzoek.
Ik wil graag een aanvulling op mijn keuken. Wat moet ik doen?
Als u een aanvulling op uw keuken wilt, kunt u contact opnemen met de serviceafdeling van Gennu via service@gennu.nl. Zij kunnen u verwijzen naar een showroom waar u de mogelijkheden kunt bespreken.
Er is iets niet in orde met mijn keuken. Hoe meld ik dit?
Afhankelijk van wat de afspraken zijn met de beheerder van uw huurwoning, dient u zich eerst bij de beheerder te melden of kunt u rechtstreeks bij ons eenvoudig via ons serviceportaal voor bewoners een melding maken: https://www.gennu.nl/serviceformulier/
Ik weet niet goed bij wie ik mijn vraag moet neerleggen.
Neem contact op met onze klantenservice via service@gennu.nl, zij zorgen dat uw vraag bij de juiste collega terechtkomt.

Voor zakelijke relaties (projectontwikkelaars aannemers, corporaties)

Ontwerp & advies
Kunnen jullie helpen met het ontwerp van de keuken?
Ja, wij ondersteunen graag bij het ontwerp van de keuken voor uw nieuwbouwproject. We starten altijd met een doelgroepanalyse en vertalen de wensen en verwachtingen van de eindgebruiker naar een passend keukenconcept. Dit levert niet alleen een esthetisch en functioneel ontwerp op, maar werkt ook verkoopbevorderend en draagt bij aan een sterke merkpositionering.
Zijn er duurzame of energiezuinige opties beschikbaar?
Ja, wij werken uitsluitend met partners en materialen die bijdragen aan een verantwoorde leefomgeving. Denk aan recyclebare materialen, energiezuinige apparatuur en slimme indelingen. Zo creëren we keukens die aansluiten bij de wensen van vandaag én de verantwoordelijkheid voor morgen.
Contracten & documenten
Ik heb een vraag over een overeenkomst of contractstuk.
Onze contractadministratie zakelijk helpt u graag verder. Neem contact op via https://www.gennu.nl/contact/.
Installatie & tekeningen
Ik heb een vraag over een installatietekening of de verwerking van wijzigingen.
Dit verloopt via onze afdeling projectinstallaties. Bel hiervoor naar 033 253 33 21.
Leveren jullie ook montage en installatie?
Ja, wij verzorgen desgewenst de complete montage en installatie van uw keuken. Onze vakmensen zorgen voor een nette en vakkundige afwerking onder begeleiding van onze projectleiders.
Levering & planning
Wanneer vindt de levering en montage van de keukens in mijn project plaats?
Afhankelijk van de gemaakte afspraken inzake het moment van levering en montage, kan uw projectbegeleider u veelal informeren over de actuele status en planning.
Hoe ontvang ik een voortgangsoverzicht van mijn project?
Dit kunt u opvragen via ons projectsecretariaat: bel naar 0332474076 of stuur een e-mail naar projectsecretariaat@gennu.nl.
Offerte & samenwerking
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Neem contact op met één van onze accountmanagers of met het projectsecretariaat via: bel naar 0332474076 of stuur een e-mail naar projectsecretariaat@gennu.nl.
After sales services
Een bewoner meldt een probleem met zijn/haar keuken. Waar kan ik dit neerleggen?
Serviceverzoeken verlopen via ons serviceportaal zakelijk: https://www.gennu.nl/serviceformulier/
Overige vragen
Ik weet niet goed bij wie ik mijn zakelijke vraag moet neerleggen.
Uw vaste accountmanager of ons projectsecretariaat helpt u verder: bel naar 0332474076 of e-mail naar projectsecretariaat@gennu.nl
Op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen? Schrijf uzelf in voor onze tweemaandelijkse nieuwsbrief