Home » Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Elke respectabele onderneming beweert voor een uitstekende NPS score te gaan. De praktijk leert echter anders waarbij de opdrachtgever niet hun partner toetst en er feitelijk geen sprake is van een juiste klantretentie. Gennu vindt het uitermate belangrijk om haar partners on going te monitoren zodat onze gezamenlijke klant verzekerd is van een goed eindresultaat!

Zo wordt Gennu beoordeeld op Google:

Gegevens van juni 2025.

Zo wordt Gennu beoordeeld op Qasa.nl:

Note: Qasa.nl beoordeelt het gehele traject van aankoop tot en met de (op)levering, inclusief de kwaliteit van de keuken.

Gegevens van juni 2025.

Waarom Gennu?
  • De beste keukenoplossing voor iedere generatie
  • Toonaangevend in duurzaamheid
  • 110.000+ tevreden klanten
Op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen? Schrijf uzelf in voor onze tweemaandelijkse nieuwsbrief